r.

  1. Bezrobotny zgłasza się w celu dokonania rejestracji do powiatowego urzędu pracy, właściewego ze względu na zameldowanie w miejscu pobytu stałego lub czasowego, a jeżeli nie jest zameldowany - do powiatowego urzędu pracy, na którego obszarze działania przebywa. Poszukujący pracy zgłasza się, w celu dokonania rejestracji, do powiatowego urzędu pracy. Poszukujący pracy może być zarejestrowany w wiecej niż jednym powiatowym urzędzie pracy.
  2. REJESTRACJA BEZROBOTNEGO NASTĘPUJE W DNIU PRZEDŁOŻENIA KOMPLETU WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, po wypełnieniu KARTY REJESTRACYJNEJ oraz po poświadczeniu własnoręcznym podpisem w obecności pracownika powiatowego urzędu pracy prawidłowości danych i oświadczeń zamieszczonych przez niego w KARCIE REJESTRACYJNEJ.
  3. Osoba zarejestrowana zawiadamia w terminie 7 dni powiatowy urząd pracy o wszelkich zmianach danych zawartych w karcie rejestracyjnej.
  4. Osoba rejestrująca się przedkłada do wglądu pracownikowi powiatowego urzędu pracy dokonującemu rejestracji:
    1. dowód osobisty
    2. dyplom, świadectwo ukończenia szkoły lub świadectwo szkolne albo zaświadczenie o ukończeniu kursu lub szkolenia
    3. świadectwa pracy oraz inne dokumenty niezbędne do ustalenia jej uprawnień
    4. dokument o przeciwwskazaniach do wykonywania określonych prac, jeżeli taki dokument posiada
    5. osoba niepełnosprawna, oprócz dokumentów, o których mowa w pkt 4 przedkłada orzeczenie uprawnionego organu
  5. Powiatowy urząd pracy nie dokonuje rejestracji w przypadku nieprzedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt 4 p pkt a-c i e, lub odmowy złożenia podpisu na karcie rejestracyjnej przez osobę rejestrującą się.


Biuletyn Informacji Publicznej PUP Siemianowice Śląskie EURES - Europejskie Służby Zatrudnienia Pakt Na Rzecz Zatrudnienia Punkt Pomocy Koleżeńskiej