|
- Bezrobotny zgłasza się w celu dokonania rejestracji do powiatowego urzędu pracy, właściewego ze względu na zameldowanie w miejscu pobytu stałego lub czasowego, a jeżeli nie jest zameldowany - do powiatowego urzędu pracy, na którego obszarze działania przebywa. Poszukujący pracy zgłasza się, w celu dokonania rejestracji, do powiatowego urzędu pracy. Poszukujący pracy może być zarejestrowany w wiecej niż jednym powiatowym urzędzie pracy.
- REJESTRACJA BEZROBOTNEGO NASTĘPUJE W DNIU PRZEDŁOŻENIA KOMPLETU WYMAGANYCH DOKUMENTÓW, po wypełnieniu KARTY REJESTRACYJNEJ oraz po poświadczeniu
własnoręcznym podpisem w obecności pracownika powiatowego urzędu pracy prawidłowości danych i oświadczeń zamieszczonych przez niego w KARCIE REJESTRACYJNEJ.
- Osoba zarejestrowana zawiadamia w terminie 7 dni powiatowy urząd pracy o wszelkich zmianach danych zawartych w karcie rejestracyjnej.
- Osoba rejestrująca się przedkłada do wglądu pracownikowi powiatowego urzędu pracy dokonującemu rejestracji:
- dowód osobisty
- dyplom, świadectwo ukończenia szkoły lub świadectwo szkolne albo zaświadczenie o ukończeniu kursu lub szkolenia
- świadectwa pracy oraz inne dokumenty niezbędne do ustalenia jej uprawnień
- dokument o przeciwwskazaniach do wykonywania określonych prac, jeżeli taki dokument posiada
- osoba niepełnosprawna, oprócz dokumentów, o których mowa w pkt 4 przedkłada orzeczenie uprawnionego organu
- Powiatowy urząd pracy nie dokonuje rejestracji w przypadku nieprzedłożenia dokumentów, o których mowa w pkt 4 p pkt a-c i e, lub odmowy złożenia podpisu na karcie
rejestracyjnej przez osobę rejestrującą się.
|
|
|
|
|
|
|
|
|